Všeobecné obchodné podmienky
Článok I.
Úvodné ustanovenia
- Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj len „VOP“) platia pri nákupe služieb na webovej stránke marinobet.sk, prevádzkovateľom ktorej je Marinobet.sk, alebo len ako „dodávateľ“ alebo len ako „poskytovateľ“). Adresa elektronickej pošty predávajúceho je: info@marinobet.sk (ďalej len ako „e-mailová adresa dodávateľa“), pričom tieto údaje môžu byť kedykoľvek pozmenené alebo aktualizované na webovej stránke pod doménou www.marinobet.sk.
- Tieto VOP, ako súčasť objednávky služby a uzatvorenej zmluvy o poskytnutí služby, upravujú vzťahy medzi Marinobet.sk ako poskytovateľom služieb na jednej strane a objednávateľom na strane druhej, bližšie vymedzujú ich vzájomné práva a povinnosti. Ustanovenia článku VII. týchto VOP a článku VIII. 8.1. až 8.4. týchto VOP sa nevzťahujú na objednávateľa, ktorý pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (t.j. objednávateľ, ktorý nie je spotrebiteľom). Zodpovednosť poskytovateľa za vady služieb a odstúpenie od zmluvy sa v prípade objednávateľa, ktorý nie je spotrebiteľom, spravujú príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v platnom znení (ďalej len ako „Obchodný zákonník“).
- Poskytovateľ je obchodná spoločnosť, ktorá poskytuje poradenstvo v oblasti tipovania a vyhodnocovania športových udalostí. Poradenstvo má poradenský charakter a nie je zárukou výhry. Poskytovateľ nie je stávkovou kanceláriou.
- Objednaním akéhokoľvek balíčka z ponuky, objednávateľ súhlasí s obchodnými podmienkami, berie ich na vedomie a prehlasuje že ich riadne prečítal a pochopil.
Článok II.
Vymedzenie pojmov
- Zmluvou o poskytnutí služby sa rozumie zmluva uzatvorená na dobu neurčitú medzi poskytovateľom a objednávateľom, ktorej predmetom je poskytnutie služby spočívajúcej v poradenstve v oblasti tipovania a vyhodnocovania športových výsledkov.
- Poskytovateľom/dodávateľom sa rozumie Marinobet.sk, ktoré poskytuje a ponúka služby na webovej stránke marinobet.sk.
- Objednávateľom sa rozumie fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá si objednala u poskytovateľa službu a zaplatila za ňu.
- Elektronickou objednávkou služby sa rozumie odoslaný elektronický formulár alebo textová správa, obsahujúci všetky požadované informácie o objednávateľovi, objednanú službu z ponuky na webovej stránke marinobet.sk, s cenou tejto služby, odoslaný prostredníctvom elektronickej komunikácie.
- Službou sa rozumie služba nachádzajúca sa v ponuke www.marinobet.sk, predovšetkým poradenská činnosť v oblasti tipovania a vyhodnocovania športových výsledkov poskytovaná do súkromnej skupiny na Telegrame alebo cez komunikačné kanály Instagram.
- Telegram je aplikácia určená na odosielanie a prijímanie správ. Služba je objednávateľovi dodávaná poskytovateľom cez túto aplikáciu. Poskytovateľ využíva túto aplikáciu ako bežný užívateľ a nezodpovedá za jej prevádzku.
- Členstvo futbal je poradenská služba na futbalové poradenstvo a mentoring poskytovaná dodávateľom počas obdobia 30 dní s obnovou vždy na ďalších 30 dní, a to cez súkromnú správu. Služba obsahuje garantovaný počet 30 tipov za celé obdobie, analyzované tipy a cenné informácie, telegram notifikácie, nastavenie vkladov (moneymanagment), oznámenie v prípade predčasného vyplatenia („cashout“).
- Tip je odhad výsledku/ov športového zápasu/ov dodávateľom. Tip môže obsahovať aj analýzu a ďalšie informácie, ako bol tento odhad dodávateľom vytvorený.
- Moneymanagment je poradenstvo spočívajúce v nastavení správnej výšky vkladov. Stávkovanie sa považuje za formu hazardnej hry, preto je dôležité si vedieť stanoviť takú výšku vkladu, ktorú si môže objednávateľ dovoliť prehrať.
- Cash out je predčasné vyplatenie výhry za udalosti či zápasy, ktoré už boli vyhodnotené a ktoré boli natipované správne.
- Predplatným sa rozumie obdobie, počas ktorého sa poskytovateľ zaväzuje poskytovať objednávateľovi službu a objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za poskytnutie služby cenu za príslušné časové obdobie; zmluva sa predlžuje vždy na základe dohody o rovnaké časové obdobie a objednávateľ je povinný zaplatiť za ďalšie časové obdobie, a to až do doby, kým sa zmluvný vzťah neukončí. Predplatné je poskytované podľa výberu objednávateľa na balíček podla vlasného výberu na dobu 30 dní.
Článok III.
Objednávka a uzatvorenie zmluvy o poskytnutí služby
- Všetky objednávky objednané prostredníctvom na webovej stránke pod doménou marinobet.sk sú záväzné. Odoslaním objednávky služby objednávateľ výslovne a bez akýchkoľvek výhrad potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí s týmito VOP, Reklamačným poriadkom v nich obsiahnutom, a zároveň, že sa oboznámil so zásadami ochrany osobných údajov.
- Pri objednávke si vyberie zákazník službu z ponuky dodávateľa, a objednávku s povinnosťou platby odošle. Objednávateľ je povinný pri vypĺňaní objednávkového formulára uviesť pravdivé, úplné a aktuálne údaje a informácie.
- Po odoslaní objednávky a zaplatení služby obdrží objednávateľ potvrdenie o zaplatení služby a/alebo faktúru na emailovú adresu uvedenú v objednávke.
- Zmluva o poskytnutí služby je uzatvorená okamihom uhradenia ceny za službu a zaslaním potvrdenia o zaplatení služby a/alebo faktúry poskytovateľom.
- Dodávateľ má právo odmietnuť objednávku služby, ktorú považuje za pochybnú alebo neserióznu. Pochybnou alebo neserióznou objednávku sa na účely týchto VOP rozumie objednávka od objednávateľa, ktorý si nesplnil povinnosti pri predchádzajúcich objednávkach alebo pre neúplnosť, nejednoznačnosť alebo nepresnosť údajov v nej uvedených, a pod. Dodávateľ informuje objednávateľa o odmietnutí objednávky odoslaním elektronickej pošty na emailovú adresu objednávateľa uvedenú v objednávke. Ak došlo k zaplateniu ceny služby, dodávateľ bez zbytočného odkladu vráti zaplatenú platbu objednávateľovi, okrem prípadu, ak si dodávateľ započítava skôr splatnú pohľadávku proti objednávateľovi.
Článok IV.
Cena za službu a platobné podmienky
- Ceny služieb sú zverejnené na webovej stránke marinobet.sk ako konečné ceny. Záväzná je cena služby zverejnená dodávateľom v čase odoslania objednávky objednávateľom.
- Objednávateľ je povinný zaplatiť za službu po záväznom objednaní služby. Plnenie zo strany dodávateľa je poskytované až po úplnom zaplatení služby.
- Daňový doklad pri kúpe služby zasiela dodávateľ objednávateľovi na emailovú adresu uvedenú v objednávke.
Článok V.
Dodanie a prevzatie služby
- Dodávateľ dodáva služby, t.j. poradenstvo v oblasti tipovania a vyhodnocovania športových výsledkov prostredníctvom aplikácie Instagram alebo dohodnutou komunikáciou, a to tak, že objednávateľa po zaplatení služby pridá do súkromnej skupiny, kde poskytuje toto poradenstvo.
- Objednávateľ je zodpovedný za poskytnutie správnych údajov v objednávke, vrátane poskytnutia správneho a aktuálneho účtu na Instagrame. Objednávateľ prijíma službu od dodávateľa prostredníctvom účtu na Instagrame, ktorý zadal v objednávke. Za nesprávne uvedený účet objednávateľa na Instagrame, resp. za akúkoľvek prekážku na strane účtu objednávateľa na Instagrame, zodpovedá objednávateľ.
Článok VI.
Práva a povinnosti zmluvných strán, zmluvná pokuta
- Objednávateľ je:
- povinný uvádzať vždy úplné a pravdivé informácie;
- povinný riadne a včas zaplatiť za objednanú službu;
- povinný zdržať sa akéhokoľvek konania, ktoré poškodzuje alebo môže poškodiť záujmy dodávateľa, a to najmä vyzradením, rozširovaním, kopírovaním akejkoľvek informácie súvisiacej s poskytnutou službou (napr. vyzradenie tipov tretej osobe, poskytnutie akéhokoľvek prístupu do Telegram skupiny tretej osobe, a pod.);
- oprávnený služby užívať v objednanom a zaplatenom rozsahu;
- oprávnený reklamovať službu v zmysle týchto VOP, ak mu služba bola dodaná vadne, t.j. nedostal službu v objednanom a zaplatenom rozsahu.
- Dodávateľ je:
- povinný riadne a včas dodať objednávateľom objednanú a zaplatenú službu, okrem prípadu, ak odmietol poskytnutie služby v zmysle článku III. ods. 3.4. týchto VOP
- povinný chrániť osobné údaje objednávateľa a dodržiavať zásady ochrany osobných údajov;
- oprávnený vylúčiť objednávateľa zo skupiny, ak objednávateľ poruší povinnosť v zmysle bodu 6.1.3. tohto článku.
- Zmluvné strany sa dohodli, že pre prípad porušenia povinnosti objednávateľa uvedenej v bode 6.1.3. tohto článku, je tento povinný zaplatiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- Eur, pričom nárok na náhradu škody tým nie je dotknutý. Zmluvná pokuta je splatná do 3 dní odo dňa zaslania výzvy na emailovú adresu objednávateľa.
Článok VII.
Reklamačný poriadok
- Objednávateľ má právo službu reklamovať v zmysle „Reklamačného poriadku“, ktorý je súčasťou týchto VOP zverejnených na webovej stránke pod doménou marinobet.sk
- Objednávateľ je oprávnený reklamovať nekvalitne dodané služby, ktoré poskytol dodávateľ alebo nesprávne fakturovanú úhradu za takto poskytnuté služby.
- Za vadu služby sa nepovažuje nedosiahnutie želaného výsledku z tipov, nakoľko dodávateľ nezaručuje výsledok tipov, poskytuje iba odhad a poradenstvo. Výsledok tipov ovplyvňujú okrem toho aj viaceré faktory ako napr. rýchlosť reakcie, geografická poloha, kurzové rozdiely, na ktoré dodávateľ nemá dosah a nevie ich ovplyvniť.
- Vady služby je objednávateľ povinný vytknúť bez zbytočného odkladu po ich zistení. Ak je predmetom reklamácie správnosť faktúry za poskytnuté služby, reklamácia musí byť uplatnená do 30 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry.
- V reklamácii objednávateľ uvedie opis vady služby, svoje osobné údaje spolu s emailovou adresou a odošle dodávateľovi. Objednávateľ je oprávnený podať reklamáciu emailom na adrese: info@marinobet.sk. Dodávateľ je povinný vydať, resp. doručiť objednávateľovi potvrdenie o uplatnení reklamácie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, poskytovateľ doručí potvrdenie o uplatnení reklamácie objednávateľovi najneskôr spolu s dokladom o vybavení reklamácie, potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak má objednávateľ možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
- Poskytovateľ pri vybavovaní reklamácie postupuje v súlade so zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení (ďalej len ako „zákon č. 250/2007 Z. z.“). Uplatnenie reklamácie nemá odkladný účinok na splatnosť ceny poskytnutej služby a na splatnosť faktúry, a to ani v prípade, ak je správnosť faktúry predmetom reklamácie.
- Na základe rozhodnutia objednávateľa určí poskytovateľ spôsob vybavenia reklamácie v súlade so zákonom č. 250/2007 Z. z. ihneď, v zložitých prípadoch do 3 (slovom: troch) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu služby, najneskôr do 30 (slovom: tridsiatich) dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na náhradnú službu v nedodanom alebo vadnom rozsahu. Poskytovateľ vydá objednávateľovi o vybavení reklamácie písomný doklad najneskôr do 30 (slovom: tridsiatich) dní odo dňa jej uplatnenia. Za písomný doklad sa považuje aj zaslanie rozhodnutia o vybavení reklamácie elektronickou formou.
- Vo veciach, ktoré nie sú v tomto reklamačnom poriadku výslovne uvedené, sa uplatnia príslušné ustanovenia zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, zákona č. 250/2007 Z.z. a prípadne iných všeobecne záväzných právnych predpisov.
- Ak objednávateľ nesúhlasí s výsledkom vybavenia reklamácie, má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Subjektom alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27 (http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi) alebo príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov).
Článok VIII
Odstúpenie od zmluvy a ukončenie zmluvy
- Objednávateľ, ktorý je spotrebiteľom, je v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len ako „zákon č. 102/2014 Z. z.“) oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho do 14 (slovom: štrnástich) dní od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby. Objednávateľ ako spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej sú plnenia podľa ustanovenia § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z. (napr. predmetom ktorej je poskytnutie poradenskej služby, ak sa jej poskytovanie začalo objednaním a zaplatením služby pred uplynutím 14 dňovej lehoty na odstúpenie. Zakúpením tejto služby ( poradenstva) stráca právo na odstúpenie od zmluvy ak došlo k začiatku poskytovania služby.
- Ak sa objednávateľ rozhodne odstúpiť od zmluvy, je povinný písomne zaslať poskytovateľovi odstúpenie od zmluvy, uviesť dátum a číslo objednávky (variabilný symbol na faktúre) a číslo účtu pre vrátenie peňazí.
- Poskytovateľ je povinný za splnenia podmienok podľa článku VIII. ods. 8.1. a 8.2. týchto VOP objednávateľom vrátiť objednávateľovi najneskôr v lehote 14 (slovom: štrnástich) dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy cenu zaplatenú za službu bankovým (bezhotovostným) prevodom na účet uvedený objednávateľom v odstúpení od zmluvy alebo na rovnaký účet, z ktorého bola platba za službu uskutočnená.
- V prípade, že objednávateľ nevyužije možnosť odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služby, táto zostáva platná a účinná. V prípade oprávneného odstúpenia zmluva o poskytnutí služby zanikne uplynutím dňa, v ktorý bolo odstúpenie od zmluvy doručené poskytovateľovi. Poskytovateľ je oprávnený účtovať objednávateľovi alikvotnú časť ceny za služby, ktoré boli poskytnuté do odstúpenia od zmluvy o poskytnutí služby.
- Objednávateľ je oprávnený vypovedať zmluvu o poskytnutí služby bez udania dôvodu vždy najneskôr v predposledný deň platnosti predplatného (t.j. v prípade 7dňového predplatného môže zmluvu vypovedať najneskôr v 6ty deň 7dňového obdobia, v prípade 14dňového predplatného môže zmluvu vypovedať najneskôr v 13ty deň 14dňového obdobia a v prípade 30dňového predplatného môže zmluvu vypovedať najneskôr v 29ty deň 30dňového obdobia), inak sa zmluva automaticky predlžuje o príslušné predplatné obdobie. Výpoveď je účinná okamihom doručenia poskytovateľovi a výpovedná lehota uplynie posledný deň predplateného obdobia. Objednávateľ je oprávnený zaslať výpoveď elektronicky na emailovú adresu dodávateľa alebo písomne na adresu sídla dodávateľa.
- Dodávateľ je oprávnený odmietnuť poskytnutie služby v zmysle článku III. ods. 3.5. týchto VOP objednávateľovi. Ak bola zmluva už uzavretá, odmietnutie zo strany dodávateľa sa považuje za výpoveď danú dodávateľom objednávateľovi. Výpoveď je účinná okamihom doručenia objednávateľovi a zmluvný vzťah výpoveďou zaniká. Dodávateľ je ďalej oprávnený vypovedať zmluvu aj pre prípad porušenia povinnosti objednávateľa v zmysle článku VI. ods. 6.3. týchto VOP s okamžitou účinnosťou.
Článok IX.
Ochrana osobných údajov
- Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude od objednávateľa vyžadovať len údaje slúžiace pre potreby poskytovateľa na vymedzené účely. Poskytovateľ je oprávnený poskytnúť osobné údaje objednávateľa tretím osobám len v súvislosti s plnením povinností vyplývajúcich zo zmluvy o poskytnutí služby a všeobecne záväzných právnych predpisov.
- Objednávateľ sa pred odoslaním objednávky služby zaväzuje oboznámiť so zásadami ochrany osobných údajov, ktoré sú súčasťou objednávkového formulára na webovej stránke poskytovateľa. Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi objednávateľa zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
- V prípade účelu spracúvania „Hodnotenia od zákazníkov“ je poskytnutie súhlasu dobrovoľné a poskytovateľ môže spracúvať osobné údaje objednávateľa len s jeho výslovným a jednoznačným súhlasom. Zaslaním hodnotenia/recenzie na zverejnenie objednávateľ udeľuje svoj výslovný a bezvýhradný súhlas so spracovaním osobných údajov na uvedený účel. Tento súhlas môže objednávateľ kedykoľvek odvolať.
Článok X.
Spoločné a záverečné ustanovenia
- Tieto VOP platia v znení uvedenom na webovej stránke www.marinobet.sk odo dňa ich zverejnenia, ktorý je uvedený na záver týchto všeobecných obchodných podmienok. Poskytovateľ a objednávateľ sa môžu dohodnúť na odlišnej úprave ich vzájomných vzťahov osobitnou písomnou dohodou. Poskytovateľ si vyhradzuje právo meniť, upravovať alebo nahrádzať novými VOP tieto VOP s tým, že na uzatvorené zmluvy o poskytnutí služieb sa vzťahujú VOP platné v čase odoslania objednávky služby objednávateľom.
- Odoslaním elektronickej objednávky objednávateľ výslovne a bez akýchkoľvek výhrad akceptuje všetky ustanovenia VOP v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky, cenu za službu uvedenú v ponuke poskytovateľa na webovej stránke pod doménou marinobet.sk
- Objednávateľ prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky služby riadne oboznámil s týmito VOP, že obdržal od poskytovateľa úplné a zrozumiteľné informácie o službe, že týmto VOP a informáciám o službe v celom rozsahu porozumel a že s nimi výslovne a bez akýchkoľvek výhrad súhlasí. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky (napr. súd) niektoré ustanovenia týchto VOP ako neplatné alebo neúčinné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a účinnosť ostatných ustanovení VOP a zvyšné časti príslušného ustanovenia VOP tým zostávajú nedotknuté.
- Vzťahy medzi stranami, ktoré nie sú výslovne upravené týmito VOP, sa riadia všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Z. z. v platnom znení, Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v platnom znení, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode v platnom znení, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v platnom znení a nariadením Európskeho parlamenty a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
- Poskytovateľ a objednávateľ sa dohodli, že v plnom rozsahu uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete Instagram a Telegram ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.